สวัสดี = Hello! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tessa & Sjoerd Reuzeboer - WaarBenJij.nu สวัสดี = Hello! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Tessa & Sjoerd Reuzeboer - WaarBenJij.nu

สวัสดี = Hello!

Door: Sjoerd & Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa & Sjoerd

07 Januari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Tijd om even te laten weten, na bijna een week, dat we goed zijn aangekomen in ThaiThailand! Na een goede vlucht kwamen we aan in het chaotische Bangkok, de taxi dropte ons midden in het centrum ipv bij ons hostel. Uiteindelijk kwamen we terecht bij ons hostel dat een half uurtje lopen van het centrum bleek te liggen.
Het weekend hebben we in Bangkok doorgebracht, tempels bekijken, gedropt worden bij kleermaker die ons redelijk agressief zijn kleertjes probeerde te verkopen (er is niets veranderd Babette;)) en het toeristische nachtleven verkennen op Khaosan Road.
Doordat we in een klein hostel sliepen, hadden we snel wat mensen leren kennen om mee op stap te gaan. Wat een gezellige mafkezen! Er was 1 meisje die eerder weg moest en die had 800 Baht voor een taxi betaald, wij gingen met zijn 6en gepropt in een tuc tuc voor 170 Baht terug haha! Hilarische reis in de tuc tuc!

Zondagavond vertrokken we om 18:00uur met de nachtbus naar Chiang Mai. Ach ja, 17:45uur verzamelen en we vertrokken om 20:45uur. De volgende ochtend om 7:00uur kwamen we aan in Chiang Mai een stad in het noorden van Thailand. De bus was prima en de reis ook!
Gister de stad verkend en vandaag gaan we naar Pai, een bergdorpje 3 a 4 uur rijden hier vandaan.
Vrijdag gaan we zwemmen met olifanten en wild water raften. Zaterdag vertrekken we richting de grens van Laos, waar we de volgende dag met de slow boat over de Mekong River richting Luang Prabang (Laos) reizen.

Na een heftige eerste week hebben we zin om meer van Zuid-Oost Azie te zien! Foto's komen binnenkort op Facebook :)

P.S.
Tessa zit al onder de muggenbulten :D

• 07 Januari 2014 - 09:25

Babette:

Haha heerlijk, inderdaad niks veranderd! Hebben ze jullie ook ergens toen in the middle of nowhere achter gelaten? ;)
    Heeeeel veel plezier in Pai <3

• 08 Januari 2014 - 12:21

Laurens:

Ey lieve pannenkoeken!

Het klinkt alsof jullie meer doen dan je normaal doet, zeker Sjoerd, die hangt alleen maar achter zijn bureau. Het idee van 4 maanden zwangerschapsverlof is toch ontspannen en je laten verwennen? ;-)

Nee genoeg slap geouwehoert, klinkt fantastisch #jaloers
    Ga lekker genieten, laat vooral elkaar heel en het volgende verslag zie ik wel voor bij komen!

Groetjes!!! Laurens

• 12 Januari 2014 - 08:19

Joost:

Hi Sjoerd en Tes, ik ben blij dat jullie een vliegende start maken. Veel plezier... Het is zondagochtend 8.17u hier. Ik duik zo de bibliotheek in... even om het contrast aan te geven. Xx Joost

• 13 Januari 2014 - 10:35

Arjan En Marga De Boer:

Lieve schatten,

Klinkt weer goed!!!!! (behalve de muggenbeten, Tes!) Al pittig gereisd de eerste week, klinkt geweldig dat met die olifanten. Die hebben we op Fuenteventura niet gezien, was wel lekker warm en een prachtige tijd gehad. Nu weer zongebruind en uitgerust aan de bak. Lieverds, geniet ze!

xxxxxxx Ar en Mar